underbara väder

hej han inte med att lägga in ett inlägg i går kväll med graviditeten då oliver sov väldigt oroligt så jag la mig hos han i stället..
och i dag så han vi nästan inte gå upp innan jag ville ut i solen och leka så vi tog på oss och åt en god frukost sen bar det iväg till sandlådan för lite lek där blev vi kvar i över en timma innan vi gick hem och åt lite sen va vi hos grannen på kaffe och lek.. så nu funderar vi på att ta en promenad ner till stan såhär på kvällen när det ändå är så härligt ute..
kl är sex oxh det har inte blivit mörkt än.. men frågan är om min prins orkar det han är skit trött men får se vad han vill är vi hemma så tror jag han somnar alldeles för tidigt..
men det kommer bilder på våran tur i sandlådan senare och ska även se om jag kan få upp en mag bild.. haha ha dt bra nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0