tråkit

jag har grymt tråkit av att sitta inne en hel dag.. det finns inget att göra eller jo det finns det.. men jag orkar inte tag i det just nu. oliver ser ut som han gör runt ögonen och man vill ju ut men det är nog inte så skönt för han och då stannar vi inne..
sen börjar jag klättra på väggarna för jag är inte van vid att sitta inne en hel dag för jag tycker inte barn ska behöva det om det inte är så att dom är sjuka eller att det kräver det för barn mår bra av luft och av att leka ute..
barn ska vara ute så jag känner mig taskig mot oliver som är van vid att vi är ute och gör saker och nu måste vara inne en hel dag.. min lilla kille..
det va som när en vän till mig utan barn passade en annan kompis barn bara över natten men hon kom på eftermiddagen och blev hämtad på eftermiddagen men dom va inte utte alls för hon orkade inte då kände jag som mamma hon ska inte passa mitt barn eller mina barn för dom ska vara ute minst en timma om dagen..

men nu när jag satt och skrev så kände jag att någon tittade på mig och kollar ut då står det ett rådjur utanför.. fick tag på kemeran emn då va minneskortet i datan så jag fick bilder från oliver rum på alla tre av dom...




ingen jätte bra bild men den är där..



där syns det lite mer och även alla tre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0