nu jävlar

ja nu är maten på g och jag sitter vid datan oliver sover en stund..
jag ska snart gå ut och göra pastan sen blir det mat..
nu är det ganska fullt i våra skåp men jag är inte nöjd det va ju bara fem påsar som jag knapt kunde marklyfta med mat.. men men tror jag måste kompletera med lite mer kött och annat gott..
sen efter vi hadde varit och handlat så åkte vi och tog en kopp kaffe och oliver lekte i ett sådant tåg som man stoppar pengar i så åker det så han kom springande till mig hela tiden och skulle ha mer pengar..
sen va det dax att åka hem och jag fick ett ryck och bäddade rent i sängen och torkade av i sovrumet tomde lite saker som legat framme i hallen nu ska jag bara dammsuga så är jag klar..
men ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0