måndag igen

ja då har en ny vecka börjat arta sig eller nä inte här jag sitter i soffan med morgonrock och slapper fortfarande..
hadde tänkte jag skulle städa här lite och är fortfarande inne på det men jag ska även åka upp på vinden med lite saker som inte behöver vara här nere mera.. sen ska jag röja i klädkammaren.. (behövligt) men det blir la som vanligt jag somnar och sen ska oliver hämtas på dagis.. haha men ska värkligen få gjort något här i dag..
i går så va jag i varberg och jobbade. det gick faktiskt bra även om jag är höggravis och stor som fan men jag fick strunta i vissa saker då dom va för tunga för att jag skulle lyfta dom emn det flöt på sen.. sen va jag och träffade min kusin och kollade på min morbrors nya lägenhet jätte fin.. sen bar det av hemåt där det väntade grillat inte fel det..
nä nu ska jag sätta fart eller om jag ska lägga mig ner en stund bara sen sätta fart får se hur det blir men ha det gött i dag kramar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0