lördag och mina tankar sprack..

hej eller god morgon..
mina planer med lite sovmorgon försvann ju ändå så vaknade oliver vid 4 i natt och hostade så mycket så jag trodde han skulle hosta upp lungorna..
så han fick lite host medecin och den hjälpte jätte bra.. sen somnade vi båda om och fick sova utan allt hostande..
så tänkte jag att om han inte hostar så mycket så skulle han sova minst till 8-8.30 men inte då han vaknade 07:30.
men som tur va så gick jag och la mig ganska tidigt i går eller vi la oss halv 11 ungefär.
men som jag brukar säga ny dag nya äventyr varför gnälla jag har ju valt att skaffa barn..
men vad ska man hitta på en dag som denna då har inga planer jag hostar stora slem klumpar oliver hostar som bara den och ögonen är inte helt bra än..
och i går åt han lite med han har ju inte ätit när han har haft så ont i halsen men i går så det va inte mycket men lite fick han i sig så det kan ju hända att det blir en lungn inne dag i dag igen.. om inte jag ska till akuten för mina öron känns helt skumt vet ju inte hur det känns med öroniflamation men det dunkar och värker i öronen och halsen så vi får la se vad dom säger..
men nu ska vi mysa en stund här hemma innan vi ser vad dagen har att bjuda på..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0