inte kommit så långt än..

ja kl är snart halv 12 och vi har inte kommit så långt än jag har varit i duchen och vi har dammsugit i soffan det va behövligt det va katthår och det är det värsta jag vet när det ligger i soffan och så därför har katten här en egen filt som vi slipper använda..
men mina planer eller ja oliver vill till kungsmässan så vi får se vad som händer har lite som måste inhandlas i stan så det kan nog bli att oliver får sin vilja igenom..
men först ska jag dammsuga och greja lite innan vi går så det är rent och frächt här hemma när vi kommer hem sen.. och att det luktar rent när man öppnar dörren..
men som sakt vi ska ut på äventyr i dag och får vi se vad som får följa med hem i dag.. hittar jag en matta så blir jag bara glad för jag retar mig på att jag inte hittar den som jag vill ha i köket men blomman till köksfönstret är inhandlad och det blev mycket bättre.. men nu får ni ha en bra dag hoppas ni får massa roliga utflykter en underbar dag med sol..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0