i dag är i dag i morgon är i morgon

ja i dag är det måndag jag är i vecka 36 som ni såg på tidigare inlägg..
men i dag klarade jag mitt teori prov och det känns gött men nu är jag så jävla nervös så jag knappt kan sitta stilla för jag har min uppkörning i morgon..
jag tror inte jag kommer klara den men då har jag försökt..
asså detta är sjukt jobbigt jag vill inte eller jag vill nu nu nu inte sen eller snart eller inte i morgon NU..
funderar på om man kan muta inspektören med sprit eller en god whisky bara han är snäll och inte tittar när jag kör eller säger något om min körning.. bara sätter mig i bilen sitter stilla i 45 min sen får jag det.. haha ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0