hejsan svejsan

hej.. ja som ni märker så har jag inte derekt någon insperation till att blogga just nu kan knapt sova då magen är i vägen det gör ont det värker känns som ombloggen är den som blir drabbad av detta..
men men så kan det vara i bland.. i dag är det 18 dagar kvar tills min bäbis ska komma säger dom..
ja och i dag ska jag hjälpa min mormor att få hem sin bil ska köra ner den till henne.. sen har dom även fått åretsförsta lamm och det är flask lamm om du inte vet så matas som med nappflaska.. så det ser oliver framimot.. haha ska bli roligt så ska ta på min prins lite kläder och packa ner det vi måste ha med  som regnkläder och annat.. men ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0