hej hopp

nu sitter man här igen vid denna jävla datan det är fan beroendeframmkallande..
kan fortfarande inte fatta att jag har fått körkort..
men i dag har vi varit i simhallen och badat och lekt för fult oliver bara älskade det.
sen när vi kom hem så backade oliver och mattias muffins jätte goda va dom..
så nu sitter jag här oliver sover gluttar lite på big brother [stavning)
funderar på vad man ska göra i morgon har inte kommit på något ska inte jaga upp oliver i morgon han ska få sova för i morse när vi skulle iväg till simmhallen så skulle jag väcka oliver vid kvart i nio men då fick jag komentaren mamma jag vill sova mer "GÅ" det är min kille det och i tisdags så skulle jag ju ha uppkörningen och va grymt nervös och skulle iväg fast då fick han sova till 10 innan han kom upp och kramades och sa godmorgon..
men nu ska jag lägga mig så man orkar med morgondagen.. men ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0