godmorgon

jag fick min lilla sovmorgon som jag hadde hoppats på halv 10 vaknade oliver.
men när vi kom upp och kollar ut så är det snö och det snöar varför just snö när vi vill ha sol och våren så man vet att det är nära sommaren..
men nej det fick vi inte för nu är det tydligen vinter igen. fan jag hatar denna jävla snö just nu..
jaja i dag har vi inga planer så vi ska börja dagen med en duch och myst här hemma har vi gjort det med.. oliver ligger och leker med sin tågbana på golvet och vill åka pulka men det är lite lite snö så vi funderar på att gå ner till farmor en stund och dricka kaffe och leka lite där för det är ju inget derekt ute väder..
men ni får ha en bra dag kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0