god morgon

hej hej i dag är vi uppt tidigt på eget bevåg.. då oliver va tvungen att gå upp så tidigt i går så la han sig lite tidigare än vanligt så han vaknar tidigare än vanligt med.. han är ju tre år så han sover ingen middag heller bara på dagis och om han somnar men det är inte så att vi har det som rutin längre..
nu sitter han och tittar på bob och myser med sitt bob täcke.
sen i dag så ska vi på kalas för hans kusin som fyller två år.. inte i dag emn nu i helgen tror det är i morgon.(förlåt sandra om det är fel)
så han älskar dinosaurie (stavas) och jag hittade en tröja med det på skulle hitta någon film men det fanns inte..
sen fick oliver självklart nya skor i går typ comvers hur tuffa som hälst han är skit cool i dom och han bara älskar dom..
skulle kolla på vår jacka till han men kom på att vi har en grön så det slapp jag..
sen i dag så ska jag ut på restaurang med min släkt då vi ska fira min morfar som fyller år! och i morgon ska jag jobba hela dagen hopp om att det ska starta så jag slipper vara gravid mer.. i dag är det 15 dagar kvar.. men nu ska jag gå ut med en kaffe kopp och njuta av solen.. ha det bra



detta är olivers nya skor..
han ville ha vita men jag köpte gröna eller mörk gröna för det känns som vita skor på en treåring inte är någon höjdare inte när skorna är i tyg..
men nu drar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0