fredag har jag hört

haha ja dom säger att det är fredag i dag men hur skoj är det då? det är ganska skoj för i morgon har vi inga måsten ska bara mysa och ha sovmorgon säger jag nu så kommer la oliver vakna jätte tidigt.. men men så är det..
i dag har jag haft en av dom sista körlektionerna som är inbokade innan uppkörningen sen bar det av hem till farmor som hadde oliver för att bege oss mot affären för stor handling..
så nu har vi varit hemma i ca en timma ska bara orka samla kraft för att packa upp med..
men nu ska jag snart ta tag i detta elände det är roligt att handla men inte och ta hand om det..
men men det är ju ett måste det med..
men nu ska jag fixa detta så jag kan lägga mig på soffan en stund sen utan massa måsten men det har jag än då!!
ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0