detta är inte skoj för oliver..

ja som jag har nämnt så har oliver ögoninflamation och jag miss tänker även hallsfluss så ska till akuten med han i dag så får vi se vad dom säger..
nu sitter han i soffan och kollar på bob för han har sovit färdigt säger han och vad finns det för mig att göra nä inget så jag tänkte på er..
i dag blir det fullt upp med likt i går när jag hadde göteborskörning och folk säger att det är svårt eller att dom inte ska köra i göteborg men jag tror att det är för folk inte kan läsa för det står ju skyltat som fan med hur många skyltar som hälst det är bara att följa lätt och roligt..
jaja i dag ska jag ha en snabb körlektion sen blir det läkaren med oliver sen ska vi handla då jag tycker det är så tomt här hemma.. får panik om det inte är fullt och att finns mycket att välja på.. men men nu ska jag göra mig lite kaffe sen ska jag bara mysa med min son.. men ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0