dagens måste

ja i dag är det fredag dessa fredagar helt vanliga dagar..
är uppe tidigt som vi alldrig är på fredag men i dag har vi ett måste och får man tider så jävla tidigt på morgonen så är man ju tvungen..
när jag skulle väcka oliver så sa han jag ska bara sova lite till han är så morgontrött så.. det gillas..
så jag gick upp fixade till mitt skatbo på huvudet tog på mig sen fick jag väck oliver efetr mycket om och men..
nu sitter han och halv sover i soffan..
men i dag ska vi till tandläkaren och kolla.. sen blir det la en tur på stan och kolla lite.. sen ska vi hem och ha mys fredag eftersom jag ska ut på lördag och äta middag med min släkt då morfar min fyller år sen på söndag ska jag jobba hela dagen bliir nog sista gången jag jobbar om jag enns kan jobba det kanse har kommit bäbis jag har sådanna förvärkar så jag tror att det är på g flera gånger om dagen.. men men det ger med sig så det är bara att vänta...
nä nu ska vi göra det sista sen iväg ska till simmhallen i dag med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0