dagen är kommen jag är trött

hej nu är det onsdag och oliver är ledig i dag då han ska till dagis i morgon,.
men i dag är våra planer att handla ganska mycket sen ska vi hem och packa upp sen blir det en termos kaffe och lite kakor så går vi till lekplatsen. några timmar.. bara hoppas solen håller i sig så man får lite färg.. sen ska jag även so om jag kan komma och storhandla någon dag.. men vi börjar med lite vanlig påfyllning sånt som man köper nästan varje dag som mjölk bröd lite nya frächa pålägg och annat gott som frukt ska det handlas massa med.. sen tror jag inte vi hadde så mycket pasta och sådant tar och fyller på med det.. men nu blir det att mysa med min pojk i soffan innan vi ska äta frukost och göra oss klara för dagen ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0