30 dagar kvar

ja i dag är det 30 dagar kvar tills jag har bf..
känns gött med att man hann klart med körkortet innan bäbis kom men jag kan inte fatta att jag får köra bil själv.. emn det går så bra så!
i dag ska vi ev ner till stan eller ja vi ska till stan och mata ankorna för det tycker oliver är roligt och vad gör man inte för sin unge..
men nu ska det göras lite frukost funderar på gröt kände ett sug efter det får bara se vad oliver vill ha..
sen blir det att göra sig klara så vi kommer ut och kan mysa i detta härliga väder solen skiner och det är på väg mot vår..
men nu får ni ha det bra

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till körkort och kommande bebis. Jag väntar mitt andra barn med bf 3/4 så nästan samma bf som du :)



2011-03-13 @ 08:23:29
URL: http://ambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0