2 år i dag och första bf i dag

ja i dag är dagen då leo fyller 2 år min lilla prins.. han är fan hur söt som hälst.. jag hadde rätt med att det inte va i går emn sandra hadde delat upp kalasset.. så i går va vi där och åt en jätte jätte god tårta.. synd bara att folk príoterar bort det.. barn som fyller år..
men men jaja i dag är dagen då jag fick mitt första bf datum det va 27 sen efetr ul så blev det den 10 april så nu får vi se men i dag får den inte komma för jag ska ner och jobba..
har lånat jonathans bil så jag kan åka hem efter auktionen så jag slipper vänta på min pappa och farmor som ska göra klart sina papper och allt.. och jag har stans bästa bil nu den är hur gå som hälst..  men ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0