17 dagar kvar

ja i dag är det 17 dagar kvar till bf.
och i går så va vi hos min mormor körde ju ner hennes bil till henne.. sen körde morfar hem oss då han skulle på teater eller nått..
och i dag denna underbara dag solen lyser det är varmt ute förutom blåsten men det överlever man ska vi snart bege oss ut på nya äventyr vill bara inte vara inne..
så min plan med att städa försvann när jag såg vädret det tar vi i kväll när oliver sover eller när vi kommit hem för jag ska fjäska med min farmor så vi får äta där i dag..
hon håller på och lär sig att betala sina räkningar på internet och hon kan det nästan helt själv nu men hon vill att jag ska vara där så jag leker med oliver så får hon sköta datan..
och ska jag hjälpa henne så får ju hon bjuda på mat..
ska alldeles snart äta lite sen blir det ut i solen hoppas på lite färg i dag det hadde inte varit fel nu i denna sköna vår sol.. fast sägar man så så är det la snö när man vaknar i morgon..
men men ha det gött i dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0