12 dagar kvar.. helvetet är löst

ja godmorgon.
det är som sakt 12 dagar kvar tills jag har bf gött men jag har haft ganska mycket sammandragningar och små värkar det sista men dom har gått över när jag satt mig ner men i går så gjorde dom inte det hadde så jävla ont så jag va på väg att åka in men testade med duchen och det hjälpte lite men inte helt så jag la mig och lyckades somna efter många om och men..
har la sovit hyfsat vaknat av att det gör ont men lyckats vända mig och sedan somnat igen..
nu är det ganska lungt får se var det tar vägen under dagen vill att om det ska göra ont så jag knapt kan gå så får det gärna starta på riktigt..
men men oliver är på dagis och jag sitter här ska försöka dammsuga här i dag får se hur det går.. haha sen ska jag lägga mig någon timma.. men ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0