10dagar.

i dag är det 10 dagar kvar till bf men jag vet inte om det är så långt kvar men man vet ju inte det kan ju även vara så att jag går över tiden.. och det skulle inte förvåna mig..
men nu det sista har jag legat i här hemma har putsat fönster och renst gaderober och klädkammaren har fått upp sänghimmen över spjälsängen har städat och skurat hela toan och mer dess till.. sen blev det ganska mycket som åkte till sopprumet är så skönt när man får ut skiten..
ska se om jag orkar i dag eller i kväll så ska jag rensa i oliver rum ska slänga sånt som är sönder och lägga undan bäbis saker som han tagit från bäbisen..
eller om jag ska gå igenom köket alla skåp och låder diska och torka ut alla skåp och lådor..
men får se kanse ska lägga mig för jag har haft ganska ont i dag har en konstant molande värk i magen ganska långt ner.. men vi får se.. hoppas bara på att det ska starta.. men ni får ha det bra..

Kommentarer
Postat av: en kärlekssaga: livet som unga föräldrar.

Jag får kolla på det då! Men på den affären jag handlade, Andrum i Särö, så hade de bara dessa varianter som jag köpte. Var köper man dom med glaslock? :) kram!

2011-04-08 @ 09:21:44
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: en kärlekssaga: livet som unga föräldrar.

Okej, då får jag kolla där! kram=)

2011-04-08 @ 11:02:03
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0