vantar flyger det gör jag med

hej när jag och oliver va ute i snön nu nyss han är kvar här utanför..
så åkte vi lite pulka och jag gravid ska ju med åka tycker oliver vad kan det skada tänkte jag och åker.. det va jävligt roligt och det gick fort med.. men så ska ajg bara kolla något och flyger av pulkan och flyger som en vante känns det som..
men som tur är så sparkar det i magen och jag mår bra låg ju bara där och skrattade och det gjode ju oliver med fast han stog och klollade på mig..
ja jag säger ååå det inga gravida mammor i en pulka backe mer.. så nu är oliver här på utsidan med sina leksaker och leker förfult i snön och stortrivs där men en frusen mamma beger sig in igen.. haha
ska ta lite bilder på oliver i snön så det kommer sedan ha det bra nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0