trött tröttare tröttast

ja det är en väldigt bra beskrivning på mig i dag då oliver vaknade väldigt tidigt i dag tycker jag han vaknade halv 9.
och jag satt uppe alldeles för länge och pluggade teori i går kväll/natt.
och oliver tittade med stora ögon på stöven som jag pratade om i går..
så nu är han jätte glad här hemma men samtidigt är han trött då vi inte är vana att vara uppe vid denna tiden när vi är lediga..
så dagen i dag vet jag inte riktigt vad som händer eller vad vi ska göra.. men dagen bjuder säkert på ett äventyr det gjorde det i går när vi gick ut och gick några timmar med pulkan..
hoppas inte ni är lika trötta som jag ska hämta ett tecke och lägga mig på soffan en stund nu så jag vilar lite åtminstonne.. men ha en bra dag kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0