ny dag nya möjligheter

ja i dag är det fredag.
och vi har inte kommit så långt här hemma än eller jag har städat i sovrumet fick övervinna min smärta med värktabletter måste köpa nya i dag..
sen blir det att åka och storhandla med min farmor.
ska bara försöka få lite ordning i hallen med snabelbilen och moppen innan det börjar göra mer ont..
sen lär jag ligga som en säl i soffan och plågas i smärta detta vill ju inte ge med sig men va fan se livet från den ljusa sidan kan ju inte däppa ihopp bara för att man har ont..
men nu ska jag inte sitta här nu ska ajg ta på min son och fixa han så han är färdig så det bara är lite städning kvar sen så kan man njuta av att det är fredag.. kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0