nu blir det ett sent kvälls pass

ja nu ska jag alldeles strax sätta mig och plugga körkortsteori..
måste bara göra lite te för min hallon dricka är slut.. något som jag blivit sjukt beroende av under graviditeten..
ja i dag har jag pluggat lite och sen dax att hämta min underbara son på dagis så hadde jag lovat han att hälsa på min farmor som han med kallar farmor så vi gick dit på en kopp kaffe och lite lek i snön.
sen handlade vi lite potatis och annat gott. hem och laga mat och lek sedan blev vi överbjudna till grannarna på lite te och hadde en mysig stund där innan det va hemgång och lägg dax.
så nu sitter jag här och ska bara ställa bort denna jävla datan och börja plugga..




detta är då min älskade hallondricka..

men ha nu en underbar kväll och sovså gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0