nöjd

hej i dag har jag fått gjort ganska mycket men har mycket kvar..
jag har handlat och även postat ett paket och hämtat ett paket..
sen gick vi en sväng oliver somnade i vagnen så vi gick hem och jag började med att tensa lite och hittade saker som jag la ut på tradera..
så jag har lagt ut tre anonser nu ska fortsätta lite till under kvällen såg innan att jag måste gå igenom olivers gaderob ska även kolla över min.. ganska skönt när det är gjort och det är borta.. så man har plats att ta in nytt..
men nu ska jag fortsätta här hemma jag har även badat med min son börjar fundera på om detta är lungnet före stormen för i dag har jag bara tagit hälften av alla värktabletter som jag brukar ta men jag ska inte sitta och säga att jag inte alls har ont för det kan jag lova att det har jag.. emn med en tre åring här hemma så kan man inte ta det lungt hela tiden och vara sängliggande.. men men vi får la se hur mycket jag orkar här hemma i dag finns ju en eftermiddag i morgon.. ska nämnligen ner till en vän i frillesås heter det och köpa en vagn av henne.. men hör av mig i morgon kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0