natten.

ja nu är kl halv 1 och jag vet inte riktigt vad jag gör uppe men jag är uppe jag ahr betalat räckningarna och så letear jag efter laddaren till min kamera som inte vill vara någonstans så jag får leta mer i morgon när oliver är uppe!!
i dag har vi inte gjort så jätte mycket varit på möte i morse sen bar det av till kungsmässan med fia på kaffe och frukost.. sen blev det lite inhandling av det mesta fast mest för fia..
sen vankade jag och oliver genom stan och gick till min farmor för jag hadde lovat att hjälpa henne att betala sina räkningar hon har börjat med det via internet.. så vi drack kaffe och sen åt vi lite mat och hadde det trevligt innan hemgång vid halv 8.. för olivers favorit program va på tv sos västkust han satt som en klisterlapp i soffan och tittade tills fia kom över en snabbis..
sen va det dax för sängen men dit kom vi alldrig han somnade på soffan innan vi han gå in i sängen..
så nu är det la min tur att sova?? när jag gjort det jag ska i dag så får ni ha det bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0