måste bara gnälla av mig..

ja veckorna går och olivers pappa bara skiter i han hör inte av sig och frågar hur det är med han eller något..
inte enns julklapp har han fått av sin egna pappa han tar sig inte tid och komma hit och lämna den.. för då måste han anpassa sig efter sina vänner för det är det som har gjort att han valt bort sin egna son.. men det kommande barnet behöver han inte änns tänka på för jag ska ha egen vårdnad om det från början och ska han strida mot mig i detta så måste han stämma mig och det har han alldrig råd med..
men jag kan inte fatta hur någon änns kan gå upp ur sängen och vara en bra vän när man inte träffar sin son jag hadde gått sönder av saknad hadde inte umgåts med vänner vet inte om jag änns hadde gått ut jag saknar han så otroligt mycket när han är på dagis i 5 timmar då är det nästan så jag får panik för att han inte är med mig..
men det är inte mig han straffar han förlorar bara sin egna son som inte kommer vilja ha kontakt med honnom sen heller när han blir stor nog och kan förkara vad hans pappa gjorde mot honnom..

nä nu va det slut gnällt på denna fronten ska göra mig i ordning och även ta på min underbara prins och sen börja spåna på vad man kan göra denna dagen.. och på vad som är öppet och hur länge..
har ju lite småplaner på om man ska köpa lite kläder till oss..
eller vad man ska hitta på kanse bara blir här hemma med bus och lek i snön..
men nu måste jag ta tag i mig sj och fixa till mig.. göra lite kaffe och bara njuta av att det är varmt och skönt här hemma och se ut på kylan.. men ha det bra nu kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0