kvällen är här

hej hej..

nu är kvällen här oliver sover och jag sitter här och tänkte dela med mig lite av vad vi gjort i dag..
det började med mys här hemma sen kom jonathan och sandra och olivers kusin leo. så det va bus och lek här hela kvällen sen gjorde vi mat något gott gi pecept med kyckling backon och soltorkade tomater detta va riktigt gott och jag ska göra detta igen..
sen så kom sofia hit på lite te och köt och vi satte även upp en chablon i sovrumet han inte ta något kort innan oliver la sig så det kommer i morgon.. kommer även kort på när oliver och leo busade i sängen och min kärleksmacka jag åt i morrse det va ost och hjärtan formade salami på.. haha men ha en riktigt bra kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0