insnöad

detta är ju jätte skoj. eller inte då!!
jag kan inte gå till afären eller stan då jag ej kan orkar putta vagnen efterssom jag har så ont i ryggen och bäckenet.. så jag blir sittande här hemma är hos grannen på sin höjd.. men ska la komma mig till afären i morgon hoppas jag.. i dag har vi varit hos våran granne nästan hela dagen.. så nu sitter vi utslagna i soffan efter maten.. i dag blev det smördegs inbakad lax med pasta detta va mycket gott hadde velat ha potatis med som sakt jag kommer inte till afären man tager vad man haver..
så nu blir det en kväll med mys och plugg när prinsen sover.
ska även städa här lite i kväll typ olivers rum och köket.
men nu får ni ha det bra kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0