hemma

hej:)
nu är vi hemma eller ja oliver sover och jag ahr ätit lite så nu är det inte långt kvar innan jag går och lägger mig med..
men på jobbet gick det jätte bra..
va jätte skönt att jobba när man  gått hemma så länge..
men dagen i övrigt har varit bra då vi började med lek och mys här hemma sedan ner till helena och torgny då dom passade melwin oliver robin lekte innan det va dax att lämna oliver hos farmor min.. men hon är så snäll så jag slapp gå till jobbet då det regnade. '
så nu njuter jag av att sitta i soffan och ta det lungt och skönt en stund innan jag ska krypa ner i sängen med min son..
det  har varit full rulle i magen hela dagen känns som denna bäbis aldrig sover.. men då kanse den gör det när den kommer ut.. hahaha man kan ju alltid hoppas.. men nu ska jag fixa lite här sen sova ha detbra nu kramar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0