hemma

ja vi är hemma igen efter denna dagen det började med mys här hemma.. sen bar det av till jannike och hennes barn. där jag även köpte en vagn som jag ska ha nu när bäbis kommer eller ja nu och nu är la fel eller det vet jag inte men tror det..
sen när vi hadde varit där så ringde jag pappa och frågade om dom ville ha lite besök så vi åkte derekt dit och åt lite mat och drack kaffe och hadde det trevligt..
sen så åkte vi hem och kollade på fångarna på fortet.. så nu sitter jag här och bara tar det lungt funderar på om man ska ta sig en duch och sen smörja in sig och fixa lite med sig själv för en gångs skull..
men här kommer en bild på vagnen som jag köpt det är inte den men en lika dan.. kramar




här med sittdelen till båda barnen..



och här med en liggdel som jag har det och kommer ha det ett tag.. men ha nu en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0