hej igen

ja jag tog bort den gammla bloggen och började om..
ville ha ett annat namn men alla jag kom på va upptagna. så ahr ni förslag så ja tack..
malin heter jag bor med min son i kungsbacka några mil utanför göteborg väntar mitt andra barn i april.
jag är ensamstående med oliver och kommer snart bli ensamstående med bådabarnen då pappan inte vill veta av sin son..
jag pluggar på körkortet när oliver är på dagis annars är jag med oliver och leker och busar dagarna igenom.
är jätte intreserad av heminredning tycker det är sjukt roligt..
jaja detta va lite om mig men det är bara att kolla in här och följa våran vardag och graviditet.











här är min son oliver född 080213



detta är då jag..



här är då bullen som är beräknad av april..

men jag kommer in i kväll igen ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0