hej hej

ja i dag va jag inte så bra på att blogga men har haft fullt upp..
först lämna oliver sen lite skit snack med linda sedan möte men det gick bra och fort sen va det dax att bege mig mot trafikskolan där jag satt några timmar nästa test klarat det med.. sen va det lite koll på rean och även lite babygrejer..
sedan va det dax att hämta min fina prins.
jag hadde lovat han att hälsa på farmor såd et gjorde vi lite kaffe och lek..
hon ska ha honnom i morgon när jag ska på teori så jag kollade bara med henne att det va lungt..
sen blev det middag hos grannarna sen hem och lägga oliver så när jag skulle leta efter något så hittade jag en mycket gammal skiva så nu sitter jag och lysnar på mycket gammal musik med mycket minnen kommer upp. eller jag sitter här och skrattar.. och minnerna bara flödar genom huvudet..
i morgon ska vi ner till linda och leka sen ska jag och oliver till barnmorskan sedan ska jag med han till farmor så jag kan gå på teorin.. hoppas hon bjuder på mat sen med.. haha nä nu ska jag förtsätta här med mina minnen och skratt.. ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0