god morgon

ja här kommer ett litet och kort inlägg.
ville bara säga god morgon jag och oliver gick upp nu halv 10 är inte fel så det blev lite sovmorgon för oss i dag..
oliver är ganska morgon trött så jag klagar inte på det..
i dag ska vi eller vi måste handla kunde inte göra det i går så jag fick hemleverans av det viktigaste som inte fanns..
så i dag är uppfyllning av börd mjölk och pålägg och godsaker om man blir insnöad igen.. det gick inte att gå med vagnen ute i går dom hadde inte skottat alls på gångbanorna så när vi skulle till grannen så va det jobbigt och gå..
men men nu ska jag ha mig lite kaffe och sen göra mig klar för dagen och se om vi kan bege oss mot nya äventyr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0