god morgon

i dag är det lördag.
vad händer då?? jo vi ska till frillesås värdens ände tror jag det finns inte mycket att göra där men ska bli mysigt att åka dit och träffa jannike och hennes barn.. jag ska ju köpa en vagn av henne så jag ska passa på och göra det nu innan det gör ondare eller om det skulle sätta igång så är det skönt och ha allt sånt hemma.. sen är det en baby sitter men det har jag köpt en ny som står hos min mamma. det är lite svårt att ta den på bussen.. så mamma tar med sig den när hon kommer hit..
sen vet jag inte vad denna dagen har att bjuda på..
men det märker man la..
men nu ska jag dricka kaffe och njuta av denna lördagsmorgonen..
oliver ligger på sitt rum och leker så jag ska sätta mig där och leka lite med han sen blir det till att göra sig iordning för att börja denna lördagen så ha det underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0