glömt av att blogga

hej igen ja jag glömde änna av att blogga på ett tag..som det kan gå!!
ja nä här har det inte hänt så mycket jag ska börja på sjukgymnastik känns ju så där roligt.. men har ju ont så det kanse hjälper..
sen har jag avrit ganska mycket på körskolan denna veckan börjar gå framåt testerna på deras data går bättre  och bättre då jag klarat snart alla..
men måste ta tag i körningen sbart igen så jag kommer ikap med den har ju glömt en del kan jag tro.. men sen ska jag hoppas på riskettan och halkan ganska snart så är det klart det med.. men men får la se hur det blir med det.. först ska jag klara testerna men ska ner på måndag igen när jag lämnat oliver..

jag minns inte hur det var med oliver eller när jag väntade han om jag tyckte det va jobbigt när han sparkade någon gång men nu är det jätte jobbigt kan avra mysigt ibland men inte hela tiden som denna lille håller på.. och revbenen är en kalas spark för denna tror bara oliver sparkade där någon enstaka gång..
men men ingen graviditet är den andra lik säger dom..
nä nu ska jag övervinna mig sj och lägga mig innan kl 12 haha får la se hur det går men hoppas ha det bra kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0