fredag

ja det är fredag förmiddag..
jag har kört en tvättmaskin bäddat och bytt i kattlådan ätit frukost plockat undan i köket och grejat här hemma och det känns så bra när man fårr gjort detta så nu ska jag ta med mig blöj spannen ut när vi ska gå ut och leka.. sen ska jag greja i skåpet med tvättmedel och handukar och annat skit i.. det ska bli ordning där med..
kanske ska rensa lite skåp i köket i kväll med så det blir gjort med slänga skit men inte behöver.. men måste plugga med och det står högst upp på listan när oliver somnat i kväll.
nä omman ska in i en duch och fixa sig i ordning och komma iväg.
det blir ju änna så när man väl sätter sig här man fastnar ju ganska mycket ska bara kolla lite fort.. haha men ha det bra
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0