fredag

hej hej..
nu är vi hemma efter en mysig dag kväll..
det började med mys och lite undanplockning här hemma man kan ju inte låta hemmet förfalla bara för att man har ont..
sen kom min farmor hit på kaffe vi åkte med henne till stan då hjulet på vagnen hadde gått sönder så jag fick två nya till priset av ett och det är ju inte fel..
sen gick vi och matade ankorna i ån oliver skrek titta mamma vad glada dom blir dom gillar med roste bröd fast det är gammal och hårt..
sen en sväng till kungsmässan där vi hälsade på fia som va på jobbet..
sen åkte vi ut till min pappa och hanns fru anna åt mat och hadde det jätte trevligt..
så efetr en dag som började ganska lungt så är vi hemma och oliver sover som en stock jag jag ska fixa lite nu när jag ändå orkar sen blir det tidig säng gång..
men ha en bra kväll kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0