vad ska man göra i dag då??

hej hopp.
vad ska man hitta på i dag då?? funderar på simmhallen med oliver eller om man ska göra något annat skoj lek och bus landet hadde med varit roligt..
men som sakn nu har vi nyss vaknar och ska sätta oss och äta frukost här och mysa av att det är en ny dag..
sen blir det lite fix sen bär det i väg på nya äventyr men jag vet ju fan inte vad bara.. eller om man ska vara så duktig så man ska åka till borås badet?? fan det finns ju så mycket att göra och att välja är fan inte lätt..
längtar tills på söndag för då fyller min stora kille tre år då ska det ätas tårta och öppnas massa paket och busas hela dagen..
han ska ha den bästa dagen på länge det är ju hanns dag..
ja nä nu får jag slita mig från datan och fixa lite att äta sen fundera på vad vi ska hitta på..

ha en bra dag nu kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0