tänk att gå på aranäs skolan urs..

kom och tänka på en sak när jag och oliver va ute och gick en dag så hadde jag lovat han att vi ska mata ankorna som finns i ån här i stan.. så vi går in på ett bageri som finns i närheten och frågar om vi kan få köpa gårdagensbröd till ankorna men det fick vi inte för det säljer dom till aranäskolan ett gymnasium här i stan då kände jag fy fan va glad jag är att jag inte gick där när jag gick i skolan.. men hallå ger man sina elever gammalt bröd till maten så jag frågade men har ni inget från gårdagen nä det är slut och resten köpen skolan upp sa hon då säljer dom gårdagensbröd och sen går det till skolan..
men vadå att spara pengar att ge sina elever gammalt bröd.. blev lite orolig på hur gammal maten är som dom serverar då är..
sen tänkte jag på när jag va där och jobbade i köket under en vecka när jag va i poolen så är det inte den bästa hanteringen av maten så jag är glad att jag inte går där..
men men nu ska jag fixa det sista här ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0