söndag

ja då va det söndag igen och denna helg har bara flugit förbi känns som om det är fredag eller max lördag i dag..
men så kan det vara ibland och det är gött för i morgon ska jag åter till trafikskolan och köra lite sen ska jag plugga med så jag blir klar med denna jävla teorin.. sen åter igen så kan jag lätt göra halkan igen.. emn nu är det steget förbi så det är bara att blicka fram mot göteborgs körningen som jag har denna eller nästa vecka efter det är det test körningen så det är inte mycket kvar nu det kommer gå jätte bra och jätte fort..
men i dag så ska jag och min bara min underbara son gå ut och se om vi kan få tag på en blomma och så ska vi även se om min farmor men oliver kallar med henne farmor med om hon bjuder oss på lite kaffe men det tror jag pratade med henne i går så sa hon ring i dag så kan ni komma och det ska bli mysigt och träffa dom oliver undrade om dom va klara med thailand..
mamma är farmor klar med thailand för jag saknar min farmor sa han så när vi va i afären eller ja på kungsmässan så köpte vi en jeans skorta till oliver för det har min farmor på sig hela dagarna på jobbet så nu har oliver med en det ville han ju ha..
nä om man ska börja göra något med denna dagen så man kommer någonstans så ni får ha det bra kramar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0