snart klar.

hej hadde körlektion i går men så får jag ett sms när jag va på väg till dagis att det va instäld för min lärare är sjuk.
så jag passar på att dricka en kopp kaffe med min lina och köta lite men då ringde dom frånkörskolan och frågade om jag ville köra om en timma och det är ju klart jag ville det..
sen när vi sitter i bilen och har kört så säger den jag körde med att det va för långtid innan jag är klar hon ville ha det mer tätt så nu fick jag tid för uppkörning och teoriprov innan bäbis ska komma för hon hittade massa olika tider vissligen med olika lärare men vad gör det..
så nu hoppas jag bara att jag ska klara skiten med.. men om jag göra det så har jag mitt körkort innan bäbis kommer..
men nu ska vi göra oss klara för att oliver ska till dagis och jag till trafikskolan igen känns som om jag bor där.. men ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0