snabbis på morgonen

hej ja nu är det måndag en ny vecka och jag går in i vecka 35 detta går framåt..
så nu eller alldeles snart ska jag och oliver gå till dagis sen ska jag vidare till trafikskolan för en körlektion..
sen har jag lite andra ärenden på stan som måste fixas så jag passar på när oliver är på dagis.. sen efter dagis så blir det hem och mysa oliver va väldigt trött när jag väckte honnom i dag han ville inte alls upp i dag men jag kan förstå honnom det va tidigt uppe i går men det av även tidigt i säng men han är ju ganska trött av sig just på morgonen..
men nu ska jag ta på oliver och fixa han innan dagis och så..
men ni får ha det riktigt bra i dag kramar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0