onsdag

ja denna härliga onsdag. det är mitt i veckan man akn se fram imot helgen det känns inte så långt borta då!!
i dag har jag redan startat på två hundra ungefär har börjat plocka isär dubbelvagnen jag köpte för den ska tvättas då jag kände att det luktade kattkiss i den så nu blir det en riktigt rensning av den och en riktig genomgång av allt som går in i tvättmaskinen ska in.. resten sen tar jag hos min mamma med såpa och vattenslangen så den är ren och fin när bäbis kommer.
sen ska jag ner och köpa en krok till taket i dag då jag ska ha upp en säng himmel över spjälsängen.
så ska få hjälp med att borra men måste ju ha en krok först.. sen funderar jag på om man ska måla om olivers säng typ blå eller grön.. hadde varit lite roligt eller ja det tycker ju han..
sen blir det till att ta det ganska lungt om jag ska orka och inte få för ont i dag..
men ska nog hitta ett tempo som passar mig det är lite olika från dag till dag hur man kan göra och vad man kan göra.. hur pigg man känner sig eller inte minst hur ont jag har men jag ahr mest ont på kvällen så det är ju då bäst att göra allt på dagen.. men ha det nu bra kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0