onsdag

hej hej..

nu sitter jag här igen och oliver kör boby car som en tok..
jag har vikt lite tvätt och sen har jag även hunnit starta diskmaskinen ducha och ta på mig har fått gjort lite i dag..
för sen är vi inte hemma på hela dagen för jag ska lämna oliver hos min farmor så ska jag ha körlektion sen ska jag plugga lite på en data hadde jag tänkt. har ju som jag tidigare har sakt teoriprov snart och även uppkörningen så om jag klarar detta har jag körkort innom två veckor..
men sen när vi är klara med våra ärenden så ska jag hem till farmor och hjälpa henne och betala räkningar eller hon ska göra det men om det är något så vill hon att jag ska vara där.. sen blir man ju bjuden på mat med och det är ju inte fel..

sen i går va jag på mvc och jag har inte gått upp något utan jag har gått ner 0,5 kilo och det är ju inte helt fel.. emn bäbisen mår jätte bra.. sen mätte hon magen och den va 32 cm och bäbisens hjärtljud låg mellan 120 och 130 slag i minuten.
så allt va så bra så. sen fick jag boka om mina nästa besök då jag prioriterar körskolan nu..
men ha det gött så ska jag göra ett sista ryck innan vi går som om att ta på oliver..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0