nu gick även vi upp denna lördag

godmorgon.
 jag har fått höra att jag är bortskämd med ett barn som gillar att sova och vist gillar han att sova på mmorgonen och i dag vaknade han kl 10 och jag klagar inte på det men det finns självklart dom dagarna och morgonen då han är uppe tidigt som runt 8 och ja det är tidigt för mig som är sjukt morgontrött..
men i går va vi på restaurang och firade min mamma som fylde år och det va skit god mat och trevligt sällskap i följd av min mamma jonas och mina bröder och jag och oliver då!
vi va hemma ganska sent men vad gör inte det så ofta händer det inte..
i dag ska vi upp till grannen som fick sin bäbis för ca två veckorsen har inte velat störa innan men nu sa hon själv att vi ska komma upp så då är det ok..
så då ska dom stora killarna få leka av sig lite och vi kan prata och lukta på bäbis..
sen skulle jag ha handlat i går men han inte med det då vi fick reda på att vi skulle till gbg i sista sekund så det va fort hem och fixa sig sen mot gbg.. jag han även in på cubus och fan va snygga barnkläder dom hadde där dit ska jag lätt när jag ska ha nya kläder till något av barnen sen..
och även till mig så hadde dom lite kläder men inte jätte mycket men hittade lite som jag ska kolla närmare på eller ja det finns nog inte kvar när jag orkar åka dit igen.. 
men gud va glad man blir när man vaknar upp och det är sol ute blir pigg som bara den. ska snart fixa oss i ordning för i dag blir det inte många timmar här inne ska ju handla och sen ska vi till grannen och en sväng på lekplatsen hinner vi nog med.. 
jag vet att jag lovade en bild på magen men har glömt det det kommer jag lovar även bilder på oliver när han matade ankorna i går kommer nog bli en del bilder i dag så jag lägger in dom i kväll.. kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0