nu då??

funderar på vad man ska göra nu??
oliver sover inget bra på tv och jag har tråkit..
blommorna har fått vatten har städat i olivers rum och jag fan inte änns någon tvätt förutom det jag har på mig..
sen plockade jag undan innan diskmaskinen är snart klar den med. funderar på om man ska ta tag i trasan och damma lite eller vad ska man göra??
nä blir nog lite dammande så man får bort det värsta sen ska jag byta glödlampa i lampan i köksfönstret så jag har lite att pilla med när jag ändå tänker på det!! la mig väldigt tidigt i går.
funderar på omman ska gå igenom skåpen i köket finns nog massor som man inte behöver eller som bara står.
nä nu blir det lite grejande så det blir fint här.. ha en underbar kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0