nu börjar det närma sig..

hej hej nu är det torsdag och på söndag är det oliversr treårs dag han ska få en clown tårta vi ska ju inte fira han här hemma eller jo det ska vi men senare då min pappa och hans fru och mina små syskon plus min farmor och farfar är i thailand i två veckor och har det gött.. när dom åkte första gången så va jag gravid med oliver då fick jag inte flyga fan och nu är man gravid igen och förra året så passade det inte.. vill ju med iväg men dom åker så olägligt.. men men nu blir det kalas på annat håll men det blir bra det då sliper jag fixa allt här hemma två gånger.

men i dag fyller Vincent två år och han blev även store bror för två veckorsen mys..
grattis till din 2årsdag och grattis igen till lillebror..
i dag blir det en mycket lungn dag då oliver fortfarande sover han hadde feber i natt min lilla skrutt men lite kaffe nu hadde varit gott så det får vi hämta..
fick lite panik i går morse när vi inte hadde mjölk hemma på grund av att vi inte orkade handla det har alldrig hänt innan att vi sitter utan mjölk det är en bas vara här som alltid finns hemma här eller det är ett måste.
men nu finns det så det räcker ett tag men måste nog fylla på innan söndag igen det går ganska mycket här hemma.. sen ska jag fortsätta med det jag började i går.. jag fick tvättat stolsdynorna i köket filtarna och även mattan i köket så i dag blir det avtorkning av alla skåpsluckor och bänken disk av allt som finns på bänken i köket mickron ska få sig en omgång och allt annat med.. sen ska även golvet skuras riktigt med.. detta är vad denna dagen har att bjuda på.. men ah nu en riktigt bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0