mycket nu

hej igen..
det är mycket nu i dag när vi hadde våran lediga dag trodde jag så va det tandlärkaren för första gången sen va det dax att möta en vän på kungsmässan för en lunch sen bar det av till bvc på treårkontrollen..
väl där så fick oliver några kort och hon frågade vad det va inga problem för oliver han sa va det va innan hon frågade sen pratade hon med oliver och frågade hon massa saker sen sa hon att han pratar väldigt bra. han pratar som en 4½ åring ungefär sa hon han hadde långa bra meningar och det va sammanhängande han förklarade för henne att när det snöar så kommer plogbilen och tar bort snön på vägarna.. så det va en toppen dag.. sen i morgon ska oliver lämnas på dagis som vanligt då ska jag träffa en vän för lite kaffe och tjöt sen blir det halkan för mig så man har den klar så det är en annan vän som ska hämta oliver på dagis då jag inte hinner hem..
sen på fredag ska vi på andra ärenden heladagen.. och på lördag kommer en vän och hennes två barn hit och leker och busar hela dagen.. sens ka jag även se om jag hinner träffa min pappa och farmor som har varit i thailand.. så det är fullt upp nu men ha det bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0