mvc och körskolan

i dag började vi med att lämna oliver sen gick jag till körskolan och gjorde ett test innan jag skulle till mvc på vanlig rutinkontrol och jag har ju bara gått upp ett kilo i denna graviditeten förragången jag va där men nu hadde jag gått ner igen och är mycket nöjd över det.. ändå gör jag inget äter gott och tänker inte på vad jag äter men ändå går jag inte upp..
men när jag va klar där så gick jag till trafikskolan och skulle köra men då hadde det blivit fel så jag fick en ny tid senare på eftermiddagen sen gick vi igenom vad som är kvar och jag ska boka halkan nu snarast så den är färdig sen blir det någon mer körlektion sen ska jag även boka mitt trori prov coh uppkörningen..det ska bli gött om man kan klara det nu innan eller starx efter bäbis kommit..hadde fått reaktioner på mitt inlägg om något att fundera på skrev vad jag själv hadde läst fast mina egna rankar men undra hur folk kan reflekera på vissa pesoner när inte änns jag göra det. då måste dom ju se likheten men det får dom stå för inte jag..
i morgon ska jag och oliver ner till stan och se om vi kan hitta något till min mamma och olivers mormor som med fyller år nu i helgen som oliver han fyller ju tre på söndag min stora kille..
ska göra smörgåstårta frågade oliver vad han ville ha för oliversr faster sandra göra grymt fina och goda tårtor visade oliver massa bilder på tårtorna hon gjort men han skulle ha mamma tårta med räckor då får han självklart det när vi ska ha kalas här för nu i helgen ska vi ju fira han och min mamma samtidigt..
sen när jag ändå va på ullared så hittade jag födelsedagspresenter till han så det tar vi med oss så har vi en mysig dag där ute..
nä nu får vi nog göra något måste handla lite innan det blir för sent sen ska det grejas här hemma.. hoppas ni får en bra dag i fortsättningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0